Advertisement

''IK BEN 13 EN WIL MIJN LIPPEN OPVULLEN'' 💉 - Bo's Life Advice

''IK BEN 13 EN WIL MIJN LIPPEN OPVULLEN'' 💉 - Bo's Life Advice In deze video is het weer tijd voor Bo's Life Advice! Is het raar als je nog nooit hebt gezoend op je 16e? Kan ik al botox in mijn lippen nemen als ik 13 ben? Deze vragen en veel meer beantwoord ik en geef ik advies over! Abonneer vandaag nog gratis op mijn kanaal 💛

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


DISCLAIMER:



Ik ben geen psycholoog, huisarts, deskundige of professioneel op de gebieden waar ik advies over geef. Ik geef mijn kijkers simpel advies en vertel ze wat ik zou doen in hun situatie. Ga voor professionele hulp altijd naar een huisarts of vertrouwenspersoon.



Advies nodig? Mail naar: Bolifeadvice@hotmail.com



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koop hier Bokado merchandise:


SOCIAL MEDIA:




Snapchat: Bokado
TikTok: Bokadoooo

Mijn SIMS kanaal:




OVER MIJ:

Hey! Mijn naam is Bo en ik woon in Nederland! Op dit kanaal maak ik 3 keer per week video's over alles wat ik leuk vind. Dus ben jij geïnteresseerd in meer video's van mij, vergeet dan zeker niet te abonneren!

Hopelijk vond je deze video leuk en als je het leuk vond, vergeet dan geen duimpje omhoog te doen en te abonneren!

(Business) Contact: contact [at] bokado [dot] co

xx Bokado

#TeamBokado

Bokado,Bo,Beljaars,bo life advice,life advice,advies,nederlands,vlog,liefde,liefdes advies,lipfillers,botox,zoenen,tips,lippen opvullen,lip fillers,2019,ongesteld tips,menstruatie,

Post a Comment

0 Comments