Advertisement

DIY How to Make a Decorative Fireplace From Old Furniture Eski Mobilyanızdan Dekoratif Şömine Yapımı

DIY How to Make a Decorative Fireplace From Old Furniture Eski Mobilyanızdan Dekoratif Şömine Yapımı Merhabalar Kanalıma Hoş Geldiniz

Bugün eskimiş atılacak olan mobilyadan dekoratif şömine nasıl yapılır onu göstereceğim.
Mobilyayı şömineye dönüştürürken 30 kg civarı beton harcı kullandım. Mobilyanın üzeri kaygan bir zemin olduğu için beton harcını uygulamadan önce çuha bezini tutkal ile yapıştırıp harcın yapışacağı uygun bir zemin hazırladım. Şöminenin üst kısmına pouring efekt uyguladım. Boyamak için su bazlı akrilik boya kullandım. Bütün işlemler bitince epoksi reçine ile bütün yüzeyi koruma altına aldım. Bu videoda kullandığım tüm ürünleri aşağıdaki instagram adresinden mesaj yolu ile temin edebilirsiniz. Umarım videoyu beğenmişsinizdir. Videoların devamı için kanalıma abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın. Yakında daha güzel projelerde görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. İyi seyirler.

Diğer Sosyal Medya Hesaplarımızdan Takip Etmeyi Unutmayın


INTAGRAM



FACEBOOK



TWITTER



YOUTUBE



SAKIN TIKLAMA [ ]

ev dekorasyon fikirleri kendin yap,ev dekorasyonu fikirleri kendin yap,evde kendin yap,geri dönüşüm geri dönüşüm,siyah dekoratif obje,kendin yap,dekorasyon fikirleri,dekorasyon,builders fireplace and stone,block foundation,şömine,taş şömine,dekoratif şömine,şömine modelleri,fireplace flue,fireplace,outdoor fireplace,fireplace mantels,fireplace inserts,fireplace decor,stone fireplace,german smear brick fireplace,ortal fireplace,masonry foundation repair,

Post a Comment

0 Comments